قرآن مجید.
1. آزاد، عباس و حمید رفیعیهنر (1396)، «رابطۀ بین مؤلفههای سبک زندگی اسلامی و موفقیت در تبلیغ»، پژوهشنامه سبک زندگی، س۳، ش۴، ص25−51.
2. اردستانی، حسن (1395)، «تعریف جدید از تبلیغات دینی اسلامی»، مطالعات رسانهای، س۱۱، ص29−40.
3. باقری، مصباحالدین و سیدمحمدحسین حسینی (1395)، «مدیریت تبلیغ و دعوت رسول اعظمn در برخورد با اهل کتاب با تأکید بر قرآن کریم؛ مقایسهای با مفهوم بازاریابی اجتماعی»، اندیشه مدیریت راهبردی، س۱۰، ش1، شماره پیاپی19، ص59−84.
4. برادران، ابوالقاسم؛ محمد داوودی، محمد حسنی و علی ستاری (1398)، «تربیت اخلاقی علامه طباطباییe با تأکید بر مبانی، هدف، محتوا، روش و ارزشیابی»، پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی، س۲۷، دورۀ جدید، ش43، ص57−76.
5. بوسلیکی، حسن (1391)، «اخلاق تبلیغ دین در عصر حاضر، ارزشها و معضلها (بایستههای اخلاقی تبلیغ دین از منظر آیتالله جوادیآملی)»، فصلنامه اسراء، س۵، ش۱، پیاپی۱۳، ص۱۷۱−201.
6. بیات، حجتالله (1389)، «مبانی ضرورت دین از رسانههای نوین»، دومین همایش بینالمللی دین و رسانه، رسانۀ دینی، دین رسانهای،تهران: مرکز پژوهشهای اسلامی صدا و سیما.
7. جواهری، فاطمه؛ سیدحسین سراجزاده و نیلوفر اورعی (1395)، «تحلیل جامعهشناختی جهتگیری تبلیغ دینی نسبت به امر سلامت، مورد مطالعه: مبلغان و مخاطبان سخنرانیهای مذهبی شهر قم»، راهبرد فرهنگ، ش۳۳، ص67−91.
8. حاجیابراهیم، رضا (1385)، انسان مدرن و تبلیغ دین، قم: معاونت پژوهشی حوزه علمیه قم، دفتر طلاب جوان.
9. خراسانی، لطفالله (1397)، «نقش ابعاد اخلاقی در بهسازی تبلیغ»، فصلنامه در حوزۀ اخلاق، س۸، ش29، پیاپی51، ص57−74.
10. دهقانسیمکانی، رحیم (1391)، «تربیت عقلانی، محور اساسی در تبلیغ دینی»،تربیت تبلیغی، س۱، پیششماره1، ص23−44.
11. دیاریبیدگلی، محمدتقی؛ محمدهادی مفتح و نعمتالله فیروزی (1398)، «بایستههای مدیریت در تبلیغ راهبردی کلنگر»، آموزههای قرآنی، دانشگاه علوم اسلامی رضوی، ش29، ص31−58.
12. رهبر، محمدتقی (1371)، پژوهشی در تبلیغ، تهران: سازمان تبلیغات اسلامی.
13. زورق، محمدحسن (1390)، مبانی تبلیغ، تهران: سروشج2.
14. سهرابیرنانی، مریم؛ علی رشیدپور و اکبر اعتباریان (1395)، «شناسایی عوامل تأثیرگذار بر اثربخشی تبلیغات فرهنگی بر مبنای نظریۀ برخاسته از دادهها و ارائۀ الگوی اثربخشی تبلیغات فرهنگی»، راهبرد اجتماعی فرهنگی، س5، ش19، ص45−68.
15. شرف، عبدالعزیز (1999)، وسائل العلام و مشکله الثقافه، قاهره: الهینهالمصریه العامهللکتاب.
16. شریفی، عنایتالله؛ محمدحسین خوانینزاده و حسامالدین خلعتبریلیماکی (1396)، «روشهای تبلیغی امام رضا»، فرهنگ رضوی، س۵، ش19، ص149−175.
17. شریفی، فاطمه (1384)، گذری بر شیوههای تبلیغی پیامبران اولوالعزم در قرآن، قم: مرکز پژوهشهای اسلامی صدا و سیما.
18. شفیعینیکابادی، محسن و علیاصغر زارعی (1396)، «اثربخشی شبکههای الکترونیک اجتماعی»، کاوشهای مدیریت بازرگانی، س9، ش17، ص149−173.
19. شکری، محمد و سیداحمد فقیهی (1397)، «مشکلات اخلاقی تبلیغ دین و راههای برونرفت از آن»، فصلنامه در حوزۀ اخلاق، س۸، ش29، پیاپی51، ص99−119.
20. شیرافکن، محمدحسین و فاطمه صاحبیان (1397)، «واکاوی روش تبلیغی حضرت ابراهیمj با تأکید بر آیۀ 125 سوره نحل»، فصلنامه در حوزۀ اخلاق، س۸، ش۳۰، پیاپی52، ص149−169.
21. صمدی، مجتبی؛ ابوذر زارعدرخشان و میثم فرخی (1388)، «تبلیغ اسلامی در عصر رسانهای نوین»،نامۀ فرهنگ و ارتباطات، ص113−140.
22. صمدیمیرکلائی، حسین؛ حمزه صمدیمیرکلائی و مسعود بسطامی (1396)، «بهکارگیری روش دلفی فازی و فرایند تحلیل سلسلهمراتب فازی در شناسایی و رتبهبندی شاخصهای مؤثر بر توسعۀ کارآفرینی سازمانی»، نوآوری و ارزشآفرینی، س6، دوره 6(11)، ص62−74.
23. طباطبایی، امیر؛ پرخیده حسنی، حامد مرتضوی و محبوبه طباطباییچهر (1392)، «راهبردهایی برای دقت علمی در تحقیقات کیفی»، مجله دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، س5، دوره3، ص663−670.
24. فاکر، محمد (1389)، مراحل انس با قرآن، قم: پژوهشکده تحقیقات اسلامی، زمزم هدایت.
25. فرخی، میثم (1393)، «جستاری نظری پیرامون نسبت دین و رسانه، از دین رسانهای تا رسانۀ دین»، معرفت، س۲۶، ش۱۹۸، ص61−75.
26. فیروزمهر، محمدمهدی و حسن شیرزادکمانگر (1397)، «مسائل اخلاقی مبلغان با تأکید بر مبلغان مستقر»،فصلنامه در حوزۀ اخلاق، س۸، ش29، پیاپی51، ص11−29.
27. قرائتی، محسن (1372)، قرآن و تبلیغ، تهران: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
28. کاشانیها، زهرا و فاطمه باباشاه (1396)، «رویکردی به مؤلفه بصیرت و معرفت در تبلیغ دین»، مطالعات معرفتی در دانشگاه اسلامی، س۲۱، ش۲، ص217−230.
29. کاویانی، محمد (1389)، «مدل اسلامی تبلیغات»، دومین همایش بینالمللی دین و رسانه؛ رسانۀ دینی، دین رسانهای، تهران: مرکز پژوهشهای اسلامی صدا و سیما.
30. کرمی، رضا (1377)، روشهای تبلیغ، انتشارات دارالثقلین، قم.
31. کمیجانی، داوود و زینب فریادرس (1394)، «آشنایی با ساختار تربیت دینی و راهکارهایی برای پذیرش آن در سنین کودکی»،آموزههای تربیتی در قرآن و حدیث، ش2، ص1−18.
32. کیا، علیاصغر و عبدالمنان ساپی (1398)، «جایگاه اصول و ارزشهای اخلاق حرفهای در تبلیغات تجاری»،علوم خبری، س۵، ش۲۹، ص137−155.
33. کوهی، احمد؛ مجتبی امیری و محمدمهدی ذوالفقارزاده (1398)، «برآوردی از پیامدهای روندهای دینداری در آیندۀ تبلیغ دین»، مطالعات فرهنگ و ارتباطات، س۲۰، ش45، ص235−262.
34. محمدپور، احمد (1397)، ضدروش: زمینههای فلسفی و زمینههای علمی در روششناسی کیفی، قم: انتشارات لاگوس.
35. محمدی، سمیه (1395)، «سیمای تبلیغی مشترک پیامبران اولوالعزم در قرآن»، مطالعات تاریخ تمدن ایران و اسلام، دوره1، ش2، ص12−16.
36. مریجی، شمسالله (1387)، کاربرد جامعهشناسی در تبلیغ، قم: تپش، دانشگاه باقرالعلوم.
37. مریجی، شمسالله و حکیمه احسانی (1395)، «تأثیر پیامهای بازرگانی ماهوارهای بر تغییر روابط میانفردی زوجین»، اسلام و مطالعات اجتماعی، س4، ش2، ص104−132.
38. مودودی، ابوالقاسم (مرداد1381)، «آسیبشناسی مبلغین دینی پس از انقلاب اسلامی»، همبستگی، ش15، ص۱۲.
39. نصرتپناه، سیاوش؛ هاشم ندایی و میترا امیری (1396)، «اصول تعلیم و تربیت از دیدگاه مقام معظم رهبری در ممأموریتهای تربیتی سپاه»،پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی، س25، دوره جدید، ش36، ص31−52.
40. نصر، صلاح (1380)، جنگ روانی، ترجمه حقیقت کاشانی، تهران: سروش.
41. واسعی، علیرضا و محمدشمسالدین دیانی (1386)، «برداشتی از اندیشههای تبلیغی و ارتباطی امامخمینیe»،رسامه، س۱۸، ش69.
42. هاشمیان، سیدمحمدحسین؛ ناصر رفیعیمحمدی و حوریه بزرگی (1396)، «تبلیغ و الگوی مطلوب مبلغ»، اسلام و مطالعات اجتماعی، س۵، ش2، ص168−198.
43. همایون، محمدهادی (1383)، سیر اندیشۀ تبلیغ از امامخمینیe تا آیتالله خامنهای، دانشگاه امام صادق، ش21، ص201−226.
44. یاری، سیاوش؛ مهدی اکبرنژاد و پیمان صالحی (1397)، «بررسی ابزارها، آداب، زمینهها و تکنیکهای تبلیغ در فرهنگ رضوی»، فرهنگ رضوی، س6، دوره1، ص113−148.
45. یاسینی، علی؛ هدایت رضاییخواه، محمد تابان و حسن زینآبادی (1395)، «شناسایی الگوهای ذهنی کارکنان دانشگاه ایلام در خصوص ارتقای شغلی با کاربست روش کیو»، مدیریت سازمانهای دولتی، س5، دوره1، ص107−120.
46. Creswell, J, W & Plano Clark, V. L. (2006), Designing and Conducting Mixed Methods Research. Thousand Oaks,CA: Sage Publications.
47. Robinson, Thomas Derek & Veresiu, Ela (2021), Advertising in a Context Harm Crisis, Journal of Adversting, VOL. 50, NO. 3, Pp 221−229.
48. Rajmohan, Vijay., Kalyanasundaram, K & Balasubramanian, P (2015), Effect of Religious Propaganda on Commercial Interaction between Believers and Non−believers of a Particular Religious Ideology, Purushartha Journal, Vol. VII, No. 2, February 2015, Pp 1−11.
49. Scholes, Stephen C (2019), Challenges and Opportunities in Religious Education: Re Considering Practitioners’ Approaches in Scottish Secondary Schools, Religious Education, The official journal of the Religious Education Association, 25 Oct 2019, Pp 1−18.
50. Tackx, Koen., Rothenberger, Sandra & Verdin, Paul (2017), Is advertising for losers? An empirical study from a value creation and value capturing perspective, European Management Journal, 35 (2017), Pp 327−335.