اکبری، امین (1383)، نقش سرمایه اجتماعی در مشارکت: بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی سیاسی، اجتماعی (مطالعه موردی روستای فارسنج از توابع سقز) ف دانشگاه علوم اجتماعی، دانشگاه تهران.
- بوردیو، پیر (1380)، نظریه کنش: دلایل عملی و انتخاب عقلایی، ترجمه: مرتضی مردیها، تهران، انتشارات نقش و نگار.
- بوردیو، پیر (1384)، اشکال سرمایه (سرمایه اجتماعی، اعتماد و دموکراسی و توسعه)، ترجمه افشین خاکباز و حسن پویان، تهران: نشر شیرازه.
- بوردیو، پیر، (1384)، طرحی از یک نظریه کنش، ترجمه مرتضی مردیها، تهران: انتشارات نقش و نگار.
- پیری، معصومه (1390)، بررسی نقش تعامل نمادین در صمیمت زوجین از دیدگاه زنان شهرستان کرج، پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مشاوره خانواده، دانشگاه علامه طباطبایی.
- توسلی، غلامعباس (1384)، سرمایه اجتماعی، ثروت نامرئی، نشریه حیات نو اقتصادی.
- چلبی، مسعود (1381) ف جامعه شناسی نظمف تشریح و تحلیل نظریه نظم اجتماعی، تهران: نشر نی.
- حضرتی، مرتضی (1392)، بررسی جامعه شناختی رابطه سرمایه نمادین و نگرش به حقوق شهروندی (مطالعه موردی شهر تبریز)، پایان نامه کارشناسی ارشد رشته جامعه شناسی، دانشگاه آزاد واحد تبریز.
- روح الامینی، محمود، (1377)، زمینه فرهنگ شناسی، چاپ چهارم، تهران، تهران، انتشارات عطار.
- ریتزر، جورج (1381)، نظریه های جامعه شناسی در دوران معاصر، ترجمه محسن ثلاثی، تهران، انتشارات علمی.
- سوارتز، دیوید، (1385)، اقتصاد سیاسی و قدرت نمادین، ترجمه شفیعه صالحی، فصلنامه اقتصاد سیاسی، س اول، ش 3.
- شارع پور، محمود (1385)، سرمایه اجتماعی در حال فرسایش است، نقد و بررسی پایان نظم، بررسی سرمایه اجتماعی و حفظ آن، کتاب ماه علوم اجتماعی، ش 37- 36، تهران.
- شارع پور، محمود و خوش فر، غلامرضا، (1381)، رابطه سرمایه فرهنگی با هویت اجتماعی جوانان، نامه علوم اجتماعی، ش 20، صص 133- 147.
- شاه حسینی، ماهرو (1381)، مطالعه و بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی در عملکرد انجمن های اعتبار گردشی زنان در تهران، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد علوم و تحقیقات).
- صفدری، سلیمان (1374)، رضایت اجتماعی و عوامل موثر بر آن، پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی.
- عبدالله زاده مینایی، ماه گل (1390)، تاثیر سرمایه نمادین خانواده بر خشونت خانگی، پایان نامه ارشناسی ارشد رشته مطالعات زنان و خانواده، دانشگاه علامه طاطبایی.
- عطافر، علی، نامدار جویمی، احسان (1394)، ریشهیابی گرایش به تنوع طلبی در جامعه اسلامی و غربی، فصلنامه پژوهشهای اجتماعی اسلامی، سال بیست و یکم، شماره دوم، تابستان، 177-228.
- فاضلی، محمد (1382)، مصرف و سبک زندگی، قم، انتشارات صبح صادق.
- فکوهی، ناصر (1384)، پیر بوردیو: پرسمان دانش و روشنگری، مجله علوم اجتماعی دانشگاه فردوسی مشهد، 2، (1)، 141- 161.
- فوکویاما، فرانسیس (1379)، پایان نظم، ترجمه غلامعباس توسلی، تهران، انتشارات جامعه ایرانیان.
- فوکویاما، فرانسیس (1384)، پایان نظم سرمایه اجتماعی و حفظ آن، مترجم: غلامعباس توسلی، تهران، جامعه ایرانیان.
- کروبی، مهدی (1387)، فرهنگ قومی، سرمایه فرهنگی و صنعت گردشگری، فصلنامه علمی – پژوهشی رفاه اجتماعی، سال هفتم، شماره 28، صص 309 – 324.
- محسنی، منوچهر، (1367)، مقدمات جامعه شناسی، تهران، نشر دوران.
- نوغانی، محسن، (1383)، آموزش و پرورش و بازتولید فرهنگی، رشد علوم اجتماعی، دوره جدید، ش 3.
- نوغانی، محسنف آهنچیان، محمد رضا، رفیعی، محمد تقی (1390)، تاثیر سرمایه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بر موفقیت در آزمون سراسری ورود به دانشگاه، جامعه شناسی آموزش و پرورش، شماره 1، پاییز، صص 218- 191.
-درینی، ولی محمد؛ نامدار جویمی، احسان، تابان، محمد، ویسه، صید مهدی (1394)، بررسی رابطه سرمایه نمادین مبتنی بر الگوی ایرانی – اسلامی با سبک زندگی اسلامی بر مبنای سیره رضوی، فصلنامه فرهنگ رضوی، سال سوم،شماره دهم، تابستان، 7-41.
شویره، کریستین و اولیویه فونتن، (1385)، واژگان بوردیو، ترجمه مرتضی کتبی، تهران، نشر نی.-
-نامدار جویمی، احسان، (1393)، بررسی رابطه سرمایه فرهنگی، سرمایه اجتماعی و سرمایه نمادین با رفتار مصرف کننده در صنعت پوشاک (مطالعه موردی شهروندان شهر اصفهان)، پایان نامه کارشناسی ارشد.
-Blasko,Z.(2003), reproduction or cultural mobility,review of sociology vol.9, 5-26.
-Bolisani, E., & Bratianu, C. (2017). Knowledge strategy planning: An integrated approach to manage uncertainty, turbulence, and dynamics. Journal of Knowledge Management, 21(2), 233–253..
-Bourdieu, p.(RI: http//WWw.iran- emroozde/wored.001207)(26/2/2002).
-Bourdieu,P.& Passeron,J.C.(1977). Rerproduction in education, society and cultural, Beverly hills, CA: sage.
-Bourdieu,p.(1980).lesense pratique, paris, minuit,No.88. pp.100-110.
-Bourdieu,p.(1985), ladistingtion(critique social dujudment), les edition mimiut,paris.
-Chang, W. (2011), A knowledge-based system estimating customer prospect value, Journal of Knowledge-Based Systems, 24(8): 1181-1186.
-Darroch, J. & McNaughton, R. (2003), Beyond market orientation – Knowledge management and the innovativeness of New Zealand firms, European Journal of Marketing, Vol. 37 No. 3/4, 2003, pp. 572-593.
-Delgosha, M. S., Ojaki, A. A. & Farhadi, H. (2013), The Business Values of Patient Knowledge Management (PKM) in the Healthcare Industry", International Journal of Healthcare Information Systems and Informatics (IJHISI), Volume 8, Issue 2, 70-79.
-DELHEY J, NEWTON K and WELZEL C (2011) How general is trust in ‘most people’? Solving the radius of trust problem and deriving a better measure. American Sociological Review 76(5), 786–807.
-Desouza, K. C. & Awazu, Y. (2005), Maintaining knowledge management systems: a strategic imperative, Journal of the American Society for Information Science and Technology, Vol. 56 No. 7, pp. 765-8.
-Dimaggio,P,(1982).cultural capital,gender and chool success.the role of habits.sociology of educating 75(1),44-68.
-Gao, Y. & Li, L. (2006), Discussion on customer knowledge management of modern manufacturing enterprises, Paper presented at the 7th International Conference on Computer-Aided Industrial Design and Conceptual Design (CAIDCD 06), Hangzhou, China.
-Garcia-Murillo, M. & Annabi, H. (2002), Customer knowledge management, J. Oper. Res. Soc., 53(8): 875-884.
-Gavereliuc, Dana; Gavereliuc, Alin (2014): symbolic capital and cultural dimensions in Romanian educational organizations, Procidia, social and behavior sciences 127, 392- 395.
-Gibbert M., Leibold, M. & Probst, G. (2002), Five styles of customer knowledge management, and how smart companies use them to create value. Eur. Manag. J., 20(5): 459-469.
-Gronover, S. (2003), Multi-Channel-Management-Konzepte, Techniken und Fallbeispiele aus dem Retailbereich der Finanzdienst leistungs branche, Dissertation, University of St. Gallen, St. Gallen.
-Kaba, A., & Ramaiah, C. K. (2017). Demographic differences in using knowledge creation tools among faculty members. Journal of Knowledge Management, 21(4), 857–871.
-Lin Nan, (1999).Building ai Network theory of sodal capital. In ,Nam lin Katren Cook and Ronald s. Burt, social capital : Theory and research, newyork : Aldine de Gruyter.
-MUETHEL M and BOND MH (2013) National context and individual employees’ trust of the out-group: the role of societal trust. Journal of International Business Studies 44(4), 312–333.
-Nilep, Chad (2009): Sibling interaction and symbolic capital: toward a theory of political micro- economy, Journal of pragmatics, Vol 41, September, 1683- 1692.
-Norouzi, M., Rahmandoust, M., Barkhordar, E., Ishak Mad shah, I. M. & Norouzi, N. (2011), Customer Knowledge Management-Oriented Benchmarking based on AHP Technique: Case Study in Two Shopping Centers in Iran, Australian Journal of Basic and Applied Sciences, 5(10): 1074-1080.
-Paquette, S. (2005), Customer Knowledge Management, In D. Schwartz (Ed.), The Encyclopedia of Knowledge Management (pp. 90-96): Idea Group.
-Rollins, M., & Halinen, A. (2005), Customer knowledge management competence: Towards a theoretical framework, In Proceedings of the 38th Hawaii international conference on system sciences (HICSS) (pp. 1–10).
-Rowley, J. (2002). Eight questions for customer knowledge management in e-business. Journal of Knowledge Management, 6(5), 500–511.
-Samizadeh, R. & Parsaie Mehr, S. (2012), Wiki as a Customer Knowledge Management Tool in Websites. Intternattiionall Journall off Industtriiall Engineeriing & Producttiion Research, 23 (3): pp. 217-222.
-Stefanou, C. J., Sarmaniotis, C. & Stafyla, A. (2003), CRM and customer-centric knowledge management: an empirical research, Business Process Management Journal, 9 Iss: 5, pp.617 – 634.
-Tiggeman, M. Lacey, M. (2009), Catherine shopping for clothes.Body satisfaction, appearance investment, and functions of clothing among female shoppers.
-Xu, J. & Quaddus, M. (2011), Examining a Model of Knowledge Management Systems Adoption and Diffusion: A Partial Least Square Approach, Knowledge-Based Systems, Elsevier B.V.